FAQ

Vind hier de antwoorden op uw vragen

1. Waar kan ik mijn bestelling ophalen?

- Bij Atelier Fattincasa (Hoofdkluis)

Dinsdag van 16.00 tot 17.00 uur

Woensdag van 11.00 tot 13.00 uur

Zaterdag van 11.00 tot 12.00 uur

- In de FELIX Store (Ath-centrum) Van

Woensdag van 14.00 uur tot 19.00 uur.

Donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag van 9.00 tot 19.00 uur.

- Onderweg

Woensdag tussen 14.00 en 18.00 uur (max. 30 km van Mainvault) Gratis vanaf € 49 aan aankopen

2. Hoe kan ik betalen?

Bij bestelling via de winkel is het niet mogelijk om online te betalen.

Bij afhaling in de werkplaats van Fattincasa kunt u contant betalen (indien mogelijk de juiste rekening opgeven), via Bancontact via de Payconiq-app, of via overschrijving binnen de 5 dagen.

Bij afhalen bij een afhaalpunt geen betaling ter plaatse, altijd betalen via overschrijving binnen 5 dagen (rekeningnummer op uw kassabon).

3. Ik heb een promotiecode, hoe kan ik deze gebruiken?

Voer in uw winkelmandje bij het valideren van uw bestelling de code in het daarvoor bestemde vakje in en valideer. De ad-hockorting wordt automatisch van het totaalbedrag afgetrokken.

Om uw promotiecode op een smartphone in te voeren, klikt u bovenaan de pagina 'Factuurgegevens' op de blauwe tekst 'Bestellingsoverzicht weergeven'. Je ziet dan het vakje met de promotiecode. Voer de code in en valideer!

4. Wanneer moet ik uiterlijk mijn bestelling plaatsen?

Om uw bestelling doordeweeks te ontvangen, moet deze ons uiterlijk maandag om 18.00 uur bereiken.

Bij het online valideren van uw bestelling heeft u de keuze tussen meerdere dagen en data. Als u voor een latere datum wilt bestellen dan de voorgestelde datum, moet u dit vermelden in een opmerking bij het valideren van uw winkelmandje (uiteraard altijd afhankelijk van de schema's van de verschillende estafettepunten).

5. Kan ik mijn bestelling annuleren?

Als u een orderbevestiging heeft ontvangen, is deze gevalideerd. U kunt echter annuleren (per e-mail of telefoon) tot DINSDAG 09.00 uur, voorafgaand aan de door u gekozen datum voor afhalen of bezorgen. Na deze tijd wordt uw bestelling in productie genomen en is het niet langer mogelijk om deze te annuleren of zelfs uit te stellen. In dit geval wordt er, als u de bestelling niet komt ophalen, een te betalen factuur naar u verzonden.

6. Kan ik mijn bestelling ook anders dan via de e-shop plaatsen?

Het kan inderdaad telefonisch, per e-mail of via Whatsapp

Maar de beste en gemakkelijkste manier om elk risico op fouten te vermijden, is door via de e-shop te bestellen. Je zult zien, het is kinderspel

.

7. Kan ik mijn verse pasta invriezen?

Absoluut ! Vries ze in de originele verpakking in of in één van uw luchtdichte containers op minimaal -18°C. Om ze te ontdooien, laat je ze in de koelkast liggen, net als elk ander bevroren product. Laat ze vóór het koken 1 uur op kamertemperatuur staan, zodat het kokende kookwater niet te veel afkoelt.

8. Kan ik mijn verse pasta rechtstreeks uit de koelkast bereiden?

Het wordt ten zeerste aanbevolen om ze vóór het koken 1 uur op kamertemperatuur te laten staan, zodat het kokende kookwater niet te veel afkoelt.

9. Hoe lang kook ik mijn Fattincasa-pasta?

De geschatte kooktijd voor "al dente" koken staat op elke verpakking aangegeven. Merk op dat het beste altijd is om te proeven.

Kleine herinnering: Idealiter heb je voor het koken van 100 g pasta 1 liter nodig. kokend water en 10 g zout.

10. Ik heb het antwoord op mijn vraag niet gevonden.

Indien u hier het antwoord op één van uw vragen niet heeft gevonden, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het contactformulier, per e-mail of telefoon. Wij zullen zo snel mogelijk reageren.